12 de desembre del 2012

* CAIXABANK, EMPRESA FAMILIARMENT RESPONSABLE?

Sóc empleat de Caixabank des de 1990. Fa un parell de mesos que treballo de Delegat Sindical de la FEC (Federació de l'Estalvi de Catalunya)  http://www.fec.cat/

Una de les meves primeres aportacions ha estat encetar una forma complementària de comunicar-nos amb tots els empleats i empleades de l'entitat. Així he creat el Doctor Fecund que, com pots observar, porta en el propi nom l'empremta de la seva complicitat amb el nostre sindicat.

El Doctor Fecund vol aportar una visió més irònica dels temes que van sorgint d'aquest dia a dia tan convuls. Tots coneixem que l'entorn és hostil i que l'estat d'ànim de gran part dels treballadors és una barreja de por i incertesa. M'agradaria que els diagnòstics del Doctor Fecund serveixin per fer reflexionar, amb humor, sobre assumptes que ens afecten a tots. I quan dic tots em refereixo al fet que alguns dels seus "acudits" van més enllà de la realitat de la nostra empresa i del món financer en general. 

Us presento l'estrena d'aquest nou personatge. Us prego que no jutgeu amb severitat la semblança del Doctor Fecund. Meus seran els guions, però els dibuixos són del meu estimat amic i artista Diego Gil Moreno de Mora que mentre li explicava la idea va començar a fer un grapat d'esbossos amb el resultat que veieu. Si voleu saber més del Diego passegeu per http://www.diegogil.net/

Espero que aneu seguint el personatge i no tinc cap inconvenient en que el feu córrer. La seva vocació és que els seus diagnòstics, de franc, arribin a tots els racons.  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada